بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها
سرخط خبرها

سرآسیایی سرمربی جدید مس کرمان؟| پازل مشهدی‌ها در جنوب

  • کد خبر: ۶۹۱۳۲
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
سرآسیایی سرمربی جدید مس کرمان؟| پازل مشهدی‌ها در جنوب
شایعه پیوستن سرآسیایی به مس‌کرمان وضعیت مهاجری را در این تیم خاص می‌کند؟

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ اوضاع در اردوگاه نارنجی‌پوشان شهر کرمان قرمز است. حالا زمزمه تغییرات گسترده در کادرفنی مسی‌های این شهر برای حفظ شانس صعود به لیگ برتر به گوش می‌رسد. بااین‌همه، محمدرضا مهاجری از آرامش خاطرش می‌گوید و معتقد است در چنین شرایطی سرمربی تیم را عوض نمی‌کنند. مس کرمان با سرمربیگری محمدرضا مهاجری فصلی پرالتهاب و پرکش‌وقوس را دنبال می‌کند؛ از روز‌های صدرنشینی مطلق و بی‌رقیب در میانه‌های راه بگیرید تا امروز که مس نه‌تن‌ها صدر را از دست داده، بلکه به‌سرعت درحال بحران‌زدگی و دورشدن از شانس صعود است.

 

شرایطی که حرف‌وحدیث اطراف تیم را بیشتر کرده است و برخی منابع از نزدیکی مجتبی سرآسیایی، مربی مشهدی مس رفسنجان، به نیمکت مسی‌های شهر کرمان خبر داده‌اند. خبری که با چند روایت مطرح شده است؛ گروهی می‌گویند سرآسیایی به یاری مهاجری می‌رود تا دوست سابقش را از منجلاب ناکامی با مس ثروتمند نجات دهد و گروهی دیگر بر این باورند که سرآسیایی جای مهاجری را در کرمان خواهد گرفت.


بحران مسی بر سر مهاجری

مس لیگ جاری دسته‌یک فوتبال کشور را با تیمی پرمهره با هدف قهرمانی آغاز کرد، اما تا میانه‌های فصل در کورس با هوادار عنایتی شرایط برابری داشت. در نیم‌فصل دوم مهاجری تیمی متفاوت را روانه میدان کرد. او با چند خرید خوب و پرکردن خلأ‌های تیمش توانست مس را به ۴ پیروزی پیاپی برساند تا این تیم کرمانی خودش را در جدول جدا کند و با اختلاف از رقبا صدرنشین باشد.

 

بااین‌حال، بحران تیم مهاجری درست از زمانی شروع شد که این تیم در جدال با قعرنشین لیگ، نود ارومیه، و در بازی‌ای که بازیکنانش فکر کردند می‌توانند به‌راحتی پنجمین پیروزی پیاپی را به‌دست آورند، غافل‌گیر شد و توپ‌های بازیکنانش گل نشد. مس برابر نود ارومیه یک تساوی ناامیدکننده کسب کر تا بعد از ۴ پیروزی، نوار بردهایش قطع شود و همین آغازی بر یک بحران در اردوگاه نارنجی‌پوشان باشد. مس در ادامه با مهاجری در ۴ بازی بعد ۳ شکست و فقط یک تساوی به‌دست آورد.

 

نتیجه‌نگرفتن مهاجری در این بازی‌ها رکورد‌های بدی را هم برای این تیم به‌همراه داشت. نارنجی‌های کرمان در خط حمله مشکل جدی گل‌زنی دارند؛ چنان‌که تا اینجای فصل در ۲۶ بازی فقط ۲۳ گل زده‌اند؛ میانگین کمتر از یک گل در هر بازی! در شرایطی که تیم شانزدهم جدول، یعنی چوکای تالش، هم همین تعداد گل زده است و این نشان می‌دهد خط حمله مس از ضعیف‌ترین خطوط حمله فصل جاری لیگ دسته‌یک فوتبال کشور است. البته مس با وجود شکست‌های اخیر همچنان با ۱۵ گل خورده بعد از شاهین بوشهر که ۱۳ گل خورده است، از بهترین خطوط دفاعی لیگ‌یک است، اما در گام تهاجمی این تیم مشکل اساسی دارد.


سناریوی سرآسیایی

یکی از سناریو‌های باشگاه کرمانی برای نجات از بحرانی که در آن گرفتار شده، آوردن مجتبی سرآسیایی است. گفته می‌شود سرآسیایی که در یکی‌دو سال گذشته با پدیده و گل‌گهر و حالا مس رفسنجان چه به‌عنوان کمک و چه سرمربی عملکرد مقبولی داشته است، در تیررس باشگاه کرمانی است. شنیده‌ها حاکی از آن است که کرمانی‌ها می‌خواهند از روابط صمیمی میان مهاجری و سرآسیایی استفاده کنند و با جذب این مربی مشهدی به‌عنوان مدیرفنی تیم به مهاجری کمک کنند تا تیم را از شرایط کنونی خارج کند. حتی برخی منابع مدعی‌اند مهاجری با سرآسیایی تماس تلفنی هم داشته و خودش از او خواسته است در کنار تیمش باشد.


فقط «سرمربی»!

مجتبی سرآسیایی با باشگاه مس رفسنجان قرارداد دارد و به‌ظاهر در قراردادش آمده است فقط در صورتی که پیشنهاد سرمربیگری یک تیم لیگ برتری یا لیگ یکی را داشته باشد می‌تواند از جمع دستیاران ربیعی جدا شود. این درحالی است که خود سرآسیایی هم دوست ندارد در مقام مدیرفنی به لیگ یک برگردد. حتی برخی می‌گویند سرآسیایی با وجود وعده تلفنی به مهاجری، به نزدیکانش گفته فقط به‌عنوان سرمربی حاضر است به مس کرمان برود؛ اتفاقی که قطعا برای رضا مهاجری خوشایند نخواهد بود.


پازل مشهدی‌های کرمان

دستور بالادستی؛ احتمال آخر

باشگاه مس کرمان و مس رفسنجان به‌لحاظ حقوقی ۲ باشگاه مجزا هستند، اما حقیقت آن است که هردو زیرمجموعه صنعت مس کشور هستند و بعید نیست در صورت لزوم، دستور بالادستی‌ها برای انتقال سرآسیایی از رفسنجان به کرمان داده شود. اگر این اتفاق بیفتد و مدیران مجموعه مس اصرار به رفتن سرآسیایی به کرمان داشته باشند، اتفاق مهمی در تیم کرمانی لیگ‌یک خواهد افتاد؛ اتفاقی که شاید باعث دل‌خوری ۲ دوست قدیمی شود.


استقلال، سند ماندن یا رفتن مهاجری

ورزشگاه شهید باهنر کرمان، امروز از ساعت ۱۹:۳۰ شاهد حساس‌ترین دیدار مس کرمان برای محمدرضا مهاجری در این فصل است؛ جایی که مسی‌های بحران‌زده شهر کرمان باید به‌مصاف استقلال ملاثانی، تیم یازدهم جدول، بروند. بازی‌ای که شاید برای استقلال حساسیت چندانی نداشته باشد، اما برای مهاجری و مس بازی مرگ و زندگی در لیگ دسته‌یک محسوب می‌شود. مهاجری به‌خوبی می‌داند شاید این آخرین فرصتش روی نیمکت مس باشد و اگر قرار است تیمش در خانه برابر ملاثانی هم متوقف شود، دیگر مدیران این تیم به سرمربی مشهدی فرصتی ندهند. مس درحالی اکنون با ۴۳ امتیاز در مکان سوم جدول است که اگر می‌خواهد امیدهایش برای صعود به لیگ برتر زنده بماند، باید هر ۳ امتیاز این بازی ۱۰۰ امتیازی را به‌دست بیاورد!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->